Luin syksyllä(?) Hesarista arvion kirjasta, jossa kuvataan "oikeita" arjen koteja, vastakohtana sisutuslehtien steriileille ja stailatuille kulisseille…

Kysytty

Luin syksyllä(?) Hesarista arvion kirjasta, jossa kuvataan "oikeita" arjen koteja, vastakohtana sisutuslehtien steriileille ja stailatuille kulisseille.
Lehtileike on "jossakin".
Pystyykö kukaan näillä eväillä tunnistamaan opusta?
Kaiketi kotimainen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ehkä jokin seuraavista teoksista on kysytty teos:

Bagge, Paula : Sisustus luo kodin, 2007
ISBN: 9789510332047

Elmquist, Dorrit ; Wolfgang, Birgitta ; Kivelä, Päivi [kääntäjä] : Viihtyisiä ja valoisia koteja, 2006
ISBN: 9789510315842

Wilson, Judith
Viihdytään kotona : kodikkaita ja toimivia sisustusratkaisuja, 2006

Katajavuori, Riina, Mennään jo kotiin. Kuvittanut Salla Savolainen. Helsinki : Tammi, 2007 (Jyväskylä : Gummerus Kirjapaino).