Luin noin vuosi sitten kirjan joka kertoi kahdesta perheestä 1900-luvun alussa. Perheet asuivat hautausmaan vieressä Lontoossa. Tarinassa toisen perheen äiti…

Kysytty

Luin noin vuosi sitten kirjan joka kertoi kahdesta perheestä 1900-luvun alussa. Perheet asuivat hautausmaan vieressä Lontoossa. Tarinassa toisen perheen äiti liittyi suffragetteihin.
En millään muista kirjan tai kirjailijan nimeä. Olisiko teillä tietoa? Lainasin kirjan Töölön kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyse on varmasti Tracy Chevalierin kirjasta Pudonneet enkelit