Luin muutama vuosi sitten lastenrunon vyötiäisestä, jolla oli eksistenssikriisi koska se oli väärässä maassa, enkä millään löydä sitä enää. Mikähän runo voisi…

Kysytty

Luin muutama vuosi sitten lastenrunon vyötiäisestä, jolla oli eksistenssikriisi koska se oli väärässä maassa, enkä millään löydä sitä enää. Mikähän runo voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Kyseessä on Jukka Parkkisen runo Kertomus vyötiäisen eksistenssiongelmasta. Runo sisältyyy Parkkisen kokoelmaan Sananjalkoja metsäpolulla (WSOY, 2004).