Luin lapselleni pienenä usein kirjaa 4-vuotiaasta Antti pojasta. Enää en muista kirjoittajaa, enkä kirjan nimeä. Siinä oli ainakin luku Antti lääkärissä…

Kysytty

Luin lapselleni pienenä usein kirjaa 4-vuotiaasta Antti pojasta. Enää en muista kirjoittajaa, enkä kirjan nimeä. Siinä oli ainakin luku Antti lääkärissä. Toisessa luvussa otettiin äitin turkki majaan lattiaksi leikissä. Taisi olla myös syntymäpäivä kun laulettiin aamulla onnittelut. Tahtoisin etsiä sen nyt lapsenlapselle nyt 4-vuotislahjaksi. Muistaisikohan joku vielä kirjan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on todennäköisesti Kerstin Thorvallin Hyvänyön satuja (Godnattsagor om Anders, nästan 4, 1985). Kirjasta on kuvia ja tietoa Lapsuusmuistelua-blogissa.

Lisätietoja

Lapsuusmuistelua: https://lapsuusmuistelua.vuodatus.net/lue/2015/01/hyvanyon-satuja-antti…