Luin joskus erno paasilinnan kirjoituksen pitkän matkan hiihto. En muista sanoja enkä sitä oliko kirjoitus runo vai novelli.varsin huvittava kirjoitus…

Kysytty

Luin joskus erno paasilinnan kirjoituksen pitkän matkan hiihto. En muista sanoja enkä sitä oliko kirjoitus runo vai novelli.varsin huvittava kirjoitus hiihdosta ja erityisesti pitkänmatkan hiihdosta.löytäisitkö kirjoitusta. Mistään.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Erno Paasilinnan novelli Pitkänmatkanhiihtäjät löytyy teoksista Tosikertomuksia (1993) ja Alamaisten elämää (2011).