Otsikko
Luin jokin aika sitten kirjan, joka oli kirjoitettu sähköpostimuotoon. Siinä äiti ja tytär kävivät keskustelua keskenään heille kipeistä asioista…

Kysytty

Luin jokin aika sitten kirjan, joka oli kirjoitettu sähköpostimuotoon. Siinä äiti ja tytär kävivät keskustelua keskenään heille kipeistä asioista.
Valitettavasti en muista kirjan nimeä enkä liioin tekijää. Muistaisitko sinä?
Tiedosta kiitollinen...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mahtaisikohan kyseessä olla Maise Njorin kirja Äidit ja tyttäret: kirjeenvaihtoa.