Luin Jenni Räinän Kulkijat.Haluaisin lisää tätä. Mitä suosittelemme äänikirjana.Olen Bookbeatin ja myös Celian asiakas..Myös uudempi Lappikirjallisuus,metsät…

Kysytty

Luin Jenni Räinän Kulkijat.Haluaisin lisää tätä .Mitä suosittelemme äänikirjana.Olen Bookbeatin ja myös Celian asiakas.Myös uudempi Lappikirjallisuus,metsät,luonto ;siis kuunnellen ei kuvakirjoja.Myös romaanit;Kätilö,Ei kertonut katuvansa ,Lempi on kuunneltu

Vastaus

Vastattu

Uusia retkeily- ja vaelluskirjoja kokoelmassamme ovat esim. Liisa Helve-Sibajan Reppu ja reitti, Marinella Himarin Erältä, eräistä ja Jouni Laaksosen Vaellustarinoita: askeleita luontoon. Laaksosen Vaellustarinoita on kokoelmassamme myös daisy-äänikirjana. Äänikirjoina löytyy Valde Ahon Lappi-aiheisia tarinoita. Uutta Lappi-aiheista kaunokirjallisuutta ovat esim. Petra Rautiaisen Tuhkaan piirretty maa ja Rosa Liksomin Väylä. Metsä- ja luonto-aiheisista romaaneista suosittelen esim. Anni Kytömäen kirjoja. Mikäli näitä ei vielä löydy Vanamo-kirjastojen Ellibs-palvelusta ( E-äänikirjat - Vanamo-kirjastot (vanamokirjastot.fi) ), on näitä kuitenkin varmasti saatavissa käyttämissänne Celia- ja Bookbeat -palveluissa.