Luin Heikki Turusen Simpauttajan (1973). Nyt haluaisin lukea myös englantilaisen tai amerikkalaisen, klassikoksi sanotun 70-80-luvun romaanin, jossa on sama…

Kysytty

Luin Heikki Turusen Simpauttajan (1973). Nyt haluaisin lukea myös englantilaisen tai amerikkalaisen, klassikoksi sanotun 70-80-luvun romaanin, jossa on sama teema: pieneen yhteisöön saapuva mies/nainen, joka sekoittaa yhteisön totutut kuviot. Vinkkejä?

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, ehkä joku kollega jossakin päin Suomea osaisi vinkata sopivaa kirjaa! Palaamme asiaan heti kun/jos vain saamme sieltä vastauksen! Tietäisiköhän joku palvelumme seuraajista sopivia kirjoja?