Luin englanninkielisen romaanin, mahdollisesti kuitenkin käännettynä ruotsiksi, 2003-2006 välisenä aikana. Kirja kertoi yksinelävästä naisesta, joka sai…

Kysytty

Hei,
luin englanninkielisen romaanin, mahdollisesti kuitenkin käännettynä ruotsiksi, 2003-2006 välisenä aikana.
Kirja kertoi yksinelävästä naisesta, joka sai puhelinsoiton (väärään nroon) pikkutytöltä. Nainen alkoi jututtaa tyttöä, ja kävi ilmi, että tämä oli yksin kotona. Nainen hankki tytölle apua ja lopulta otti tämän sijaislapseksi, mahdollisesti adoptoikin?
Löytyisikö

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kaivattu kirja saattaisi olla Sarah Willisin The sound of us (Berkley, 2005). Ruotsinkielistä käännöstä tästä en tosin löytänyt.

http://www.publishersweekly.com/978-0-425-20302-6