Luin 90-luvulla nuortenkirjan, jännittävän romaanin, jonka päähenkilö oli nuori tyttö.

Kysytty

Luin 90-luvulla nuortenkirjan, jännittävän romaanin, jonka päähenkilö oli nuori tyttö. Muistelisin, että oli tapahtunut yllättävä kuolema, joka osoittautui murhaksi. Romaani sijoittui aikakauteen, jolloin palvottiin muinaissuomalaisia jumalia ja vainajia, oli kalmistoja yms. Mikä kirja voisi olla kyseessä?

Vastaus

Vastattu

Voisikohan kyseessä olla Laila Kohosen kirja Linnavuoren Joho? Lisätietoa esim. Kirjasammosta: https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Audba11602-a9bf-4d5b-8fe5-3….