Luettelo Ernst Lampenin kirjoista Pyytäisin luetteloa Ernst Lampenin kirjoista.

Kysytty

Luettelo Ernst Lampenin kirjoista
Pyytäisin luetteloa Ernst Lampenin kirjoista.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Rantasalmen kunnassa on tehty edustava Ernst Lampen Iso-Keisari -sivusto, http://www.rantasalmi.fi/palvelut/kirjasto/ernst_lampen/ . Siitä löytyy myöskin teosten luettelo,
http://www.rantasalmi.fi/palvelut/kirjasto/ernst_lampen/kirjailija/teok…

Suomea ristiin rastiin, Hki 1917, Otava
Suomea maitse ja meritse, Hki 1918, Otava
Taivaallisia tarinoita, Hki 1918, Otava
Meiltä ja muualta, Hki 1919, Otava
Jäämeren hengessä, Jyväskylä 1921, KJG
Pikakuvia Raja-Karjalasta, Hki 1922, Otava
Gloria. Kokoelma kansojen pyhiä kertomuksia, Hki 1923, Otava
Terve, Lukianos! Hki 1924, Otava
Värmlannin matka. Suomalaisuutta vainuamassa Värmlannin metsissä, Hki 1925, Otava
Kielipakinoita, Hki 1926, Otava
Sillien kimpussa Islannin vesillä. Elfvingin kalastuslaivueessa, Hki 1931, Otava
Lieviä letkauksia. Pakinoita, Hki 1932, Otava
Suomea samoilemassa. Valikoima matkailupakinoita ja kulttuurikuvia, Hki 1934, Otava
Savo ja savolaiset, Hki 1935, Otava
Maailman kylillä ihmisiä tapaamassa, Hki 1936, Otava
Savolaisia sutkauksia ja letkauksia, Kuopio 1929, Savonseura
Pappilan lapset kertovat Rantasalmen muistojaan vuosilta 1863-1917, Ernst Lampén ym., Hki 1929. Otava
Ilmari Kianto, 1924