Lueskelen suvun vanhaa päiväkirjaa. Merkintä vuodelta 1936. Päiväkirjamerkinnän tekijä oli Savon Jääkärirykmentin alokas. Mistähän runosta / laulusta ote…

Kysytty

Hei! Lueskelen suvun vanhaa päiväkirjaa. Merkintä vuodelta 1936. Päiväkirjamerkinnän tekijä oli Savon Jääkärirykmentin alokas. Mistähän runosta / laulusta ote mahtaa olla? Chydeniusta veikattu.

“Kun kutsuvi maas, sen kutsu kuule. Älä liian pieneksi itseäs’ luule, vaan tiedä, Sinusta riippua voi, mi kohtalon aika Sun maallesi toi.”

Vastaus

Vastattu

Valitettavasti emme saaneet selville runon/laulun tekijää. Tunnistaisiko joku lukijoista sen?