Luen paljon Nummelan Ponitalli-sarjan kirjoja jotka on kirjoittanut Merja Jalo. Olen lukenut Wikipediasta (ainakin näiden tietojen mukaan). Jääkö surmanhyppy…

Kysytty

Hei!
Luen paljon Nummelan Ponitalli-sarjan kirjoja jotka on kirjoittanut Merja Jalo. Olen lukenut Wikipediasta (ainakin näiden tietojen mukaan).
Jääkö surmanhyppy sarjan viimeiseksi kirjaksi? Kiitos jo etukäteen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Nummelan ponitallia kustantavalta WSOY:lta kerrotaan, ettei tieto pidä paikkaansa vaan sarja jatkuu Surmanhypyn jälkeen normaaliin tapaan. Keväällä 2010 ilmestyy sarjan tapahtumia taustoittava erikoisosa Kikka ja Repe, ja syksyllä 2010 uusi osa Merihirviö.