Löytyyykö teiltä Eija Meriläm sellaista dc:tä tai -kasettia tms jossa olisi laulu Rannat.On levytetty v.1966.Jos jossakin hänen kokoelmassaan olisi niin hyvä…

Kysytty

Löytyyykö teiltä Eija Meriläm sellaista dc:tä tai -kasettia tms jossa olisi laulu Rannat.On levytetty v.1966.Jos jossakin hänen kokoelmassaan olisi niin hyvä. Kiitos jo etukäteen tiedosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Eija Merilä on levyttänyt kappaleen oikealla nimellään Eija Muhonen vuonna 1966. Kyseessä on singlelevy, jossa kappaleet Rannat ja Tiikerihai. Näyttää siltä, ettei Rannat-kappaletta ole missään kokoelmassa.