Löytyyköhän seuraavaa Etyj-asiakirjaa suomeksi: "Copenhagen Document"(1990)?

Kysytty

Löytyyköhän seuraavaa Etyj-asiakirjaa suomeksi: "Copenhagen Document"(1990)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kööpenhaminan asiakirja on julkaistu sarjassa Ulkoasiainministeriön julkaisuja nossa 6/91 vuonna 1991 nimellä Euroopan turvallisuus- ja yhteistyökonferenssi Kööpenhaminan asiakirja 1989.
Teos on Eduskunnan kirjaston kokoelmissa ja lainattavissa.
Alla tarkemmat tiedot julkaisusta:
Tekijä(t): Conference on Security and Co-operation in Europe
Nimeke: Kööpenhaminan asiakirja 1989 Moskovan asiakirja 1991 : inhimillistä ulottuvuutta koskeva konferenssi Geneven raportti 1991 : kansallisia vähemmistöjä käsittelevä asiantuntijakokous / Euroopan turvallisuus- ja yhteistyökonferenssi
73 s.
Sarja: Ulkoasiainministeriön julkaisuja, ISSN 0358-1489 ; 6, 91
Huomautus: Kannessa myös: ETYK. - Käännös englannista
Aineisto: kirja
ISBN: 951-47-5694-0 (nid.)