Löytyyköhän nuottina Toni Edelmannin sävellystä Vaggvisa (alkaa: Säv du trötta). Olen monihaun ja Googlen kautta yrittänyt etsiä tuloksetta. Sanat ovat Pentti…

Kysytty

Löytyyköhän nuottina Toni Edelmannin sävellystä Vaggvisa (alkaa: Säv du trötta). Olen monihaun ja Googlen kautta yrittänyt etsiä tuloksetta. Sanat ovat Pentti Saarikosken. Tiedolla on vielä kiirekin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Etsitty teos tuntuu olevan Toni Edelmannin säveltämä "Sov nu, sov". Sanat ovat Pentti Saarikosken ja Mia Bernerin. Sävellys alkaa toisin sanoin, mutta tekstin loppupuolella esiintyvät sanat "du trötta". Sävellys löytyy nuottikokoelmasta "Lasimaalaus" Fazer, 1991, FM07431-0. Sen saatavuuden voi tarkistaa HelMet-tietokannasta http://www.helmet.fi. Tätä kirjoittaessa "Lasimaalaus" oli hyllyssä useassa pääkaupunkiseudun kirjastossa.