Löytyykö vw taro 4wd 2.2 bensakone 1992. tai Vastaava Toyota Hilux korjaus opasta.

Kysytty

Hei. löytyykö vw taro 4wd 2.2 bensakone 1992.
tai Vastaava Toyota Hilux korjaus opasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti Porvoosta ei löydy näiden automerkkien korjausoppaita. Kaukolainana muualta Suomesta saisi mm seuraavia nimekkeitä:

Ludel, Moses. Toyota Truck & Land Cruiser owner's bible : a hands-on guide to getting the most from your Toyota Truck : [1958-1996]

Haynes, J. H. Toyota Hi-Ace and Hi-Lux owners workshop manual : models covered: all Toyota Hi-Ace and Hi-Lux models; Van Pick-up, Bus and Chassis cab; 1587 cc & 1968 cc - does not cover Diesel engine or four-wheel-drive models, alternative bodies oriduced by specialist manufacturers, or revised ranges introduced during 1983