Löytyykö Vantaan kirjastoista nuotteja Howard Blaken "Walking in the air"iin? Mahdollisesti jostain joululaulukirjasta, itse en tosin ole löytänyt. Kappale…

Kysytty

Löytyykö Vantaan kirjastoista nuotteja Howard Blaken "Walking in the air"iin?
Mahdollisesti jostain joululaulukirjasta, itse en tosin ole löytänyt. Kappale kuuluu piirretyssä "Lumiukko".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vantaalla ei valitettavasti ole yhtään kokoelmaa, josta tämä löytyisi, mutta kaksi muuta löytyi muualta pääkaupunkiseudulta:

50 years of Cartoon Favourites -nimisessä kokoelmassa on tämänniminen kappale
* Espoon Tapiolan kirjaston musiikkiosasto
* Helsingin Paloheinän kirjasto

It's never too late to play piano -nimisessä kokoelmassa myös
* Töölön kirjasto
* Kontulan kirjasto
* Kauniaisten kirjasto