Löytyykö valikoimista venäjä-ruotsi-sanakirjaa?

Kysytty

Löytyykö valikoimista venäjä-ruotsi-sanakirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastojen kokoelmista löytyvät mm. seuraavat venäjä-ruotsi-sanakirjat:

Bolšoi russko-švedski slovar = Stor rysk-svensk ordbok : okolo 150.000 slov i slovosoštetani / pod redaktsije Karin Davidsson (Moskva, 2006)

Russko-švedski slovar : okolo 50 000 slov = Rysk-svensk ordbok : ca 50 000 ord / pod redaktsiei = redaktör: Carin Davidsson (Moskva, 1998)

Lisäksi on saatavissa joitakin suppeampia kaksisuuntaisia venäjä-ruotsi-sanakirjoja, jotka löydät Helmetistä esimerkiksi hakusanoilla ryska svenska ordböcker

Teosten ajankohtaisen saatavuuden voit tarkistaa Helmet-haulla.

https://www.helmet.fi/fi-FI