Löytyykö Turun kaupungin pääkirjastosta sarja Hevoshoitolan Sisarukset ?

Kysytty

Löytyykö Turun kaupungin pääkirjastosta sarja Hevoshoitolan Sisarukset ?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lauren Brooken Hevoshoitolan sisarukset –sarjaa on suomennettu 21 osaa vuosina 2001-2009. Kirjat kuuluvat Pollux hevoskerho -sarjaan.
Useinkin johonkin kirjakerhoon kuuluvien kirjojen hankinta kirjastoon on mahdotonta.

Turun kaupungin pääkirjastossa on Hevoshoitolan sisarukset – kirjoja 4 erilaista osaa. Nämä on saatu kirjastoon lahjoituksina.