Löytyykö Thomas Brezinan elämänkertaa. Mitä kirjoja hän on kirjoittanut? Onko nettiosoitteita, joilla olisi suomenkielistä tietoa Thomas Brezinasta.

Kysytty

Löytyykö Thomas Brezinan elämänkertaa. Mitä kirjoja hän on kirjoittanut? Onko nettiosoitteita, joilla olisi suomenkielistä tietoa Thomas Brezinasta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Itävaltalaisesta lasten- ja nuortenkirjalija Thomas Brezinasta (s. 1963) ja hänen teoksistaan löytyy tietoja teoksesta KOSKI, MERVI: "Ulkomaisia nuortenkertojia", osa 1. Kirjaa on saatavilla Jyväskylän kaupunginkirjastosta, luokka 86.1103 KOS.

Suomenkielisiä www-sivuja kirjailijasta ei löydy, kun käyttää apuna osoitteita:

http://www.google.fi > haku: "thomas brezina"
http://www.makupalat.fi/ > kirjat> lasten- ja nuortenkirjallisuus

ALEKSI -lehtiartikkelitietokannasta löytyy kaksi artikkelia lehdessä Tyyris Tyllerö, jota on Jyväskylän kaupunginkirjaston lastenosastolla.

"Kirjassa on monta mediaa" Tyyris Tyllerö 1998, no. 2
"Polvihousujengi: huvittava ja hyödyttävä lukemisen unilukkari" Tyyris Tyllerö 1998, no. 3