Löytyykö teoksia, joiden aiheena on kiinalainen puukäsityö, sen historia ja tekniikka?

Kysytty

Löytyykö teoksia, joiden aiheena on kiinalainen puukäsityö, sen historia ja tekniikka?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomenkielisiä teoksia ei valitettavasti löytynyt.

Kirja 1 löytyy HelMet -lähikirjastosta ja kirjat 2 ja 3 saa kaukolainattua lähikirjaston kautta.

1.TEKIJÄ Minick, Scott TEOS Arts and crafts of China / Scott Minick and Jiao Ping
JULKTIEDOT London : Thames and Hudson, cop. 1996
ULKOASU 128 s. : kuv.

2. Tekijät: Ecke, Gustav
Nimeke: Chinese domestic furniture / by Gustav Ecke
Painos: 9. p.
Julkaistu: Rutland, VT : Charles E. Tuttle Co, 1985
Ulkoasu: [xii], 50 + 161 s. : kuv., 81 kuval.
Aineisto: kirja
Teoksen kieli: eng
ISBN: 0-8048-0098-7 (sid.)
Asiasana: huonekalut - puutyö - Kiina (ysa)

3. Tekijät: Wang, Shixiang
Nimeke: Classic Chinese furniture : Ming and early Qing dynasties / Wang Shixiang ; translated by Sarah Handler and the author
Alkuteos: Ming shi jiaju zhen shang
Julkaistu: London : Han-Shan Tang, 1986
Ulkoasu: 327 s. : kuv., rakennepiirr.
Aineisto: kirja
Teoksen kieli: eng
Alkuteoksen kieli: chi
ISBN: 0-906610-05-2 (sid.)
Asiasana: käsiteollisuus - puutyö - huonekalut - Kiina (ysa)