Löytyykö teiltä kirjoja nimeltä: Suomalainen koulu ja kulttuuri, Tarja Tolonen 1999. Oppimisen uusi järjestys: Uhkien ja verkostojen maailma koulun ja…

Kysytty

Löytyykö teiltä kirjoja nimeltä: Suomalainen koulu ja kulttuuri, Tarja Tolonen 1999. Oppimisen uusi järjestys: Uhkien ja verkostojen maailma koulun ja elämänmittaisen opiskelun haasteena, Risto Rinne ja Eeva Salmi 1998. Kasvatussosiolgia, Tuomas Takala 1995.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymiäsi kurssikirjoja ei löytynyt työterveyslaitoksen kirjaston kokoelmista. Voit itsenäisesti katsoa tietokannoistamme TYKI (kirjat) tai LEO (lehtiartikkelit) mitä aineistoa meillä on tarjolla. Kirjastomme on kaikille avoin kirjasto, josta lainaaminen on ilmaista. Tietokantojen suora osoite:
http://www.ttl.fi/Internet/Suomi/Tiedonvalitys/Kirjasto-+ja+tietopalvel…

Tai http://www.ttl.fi - Tietopalvelut - Haku kirjastotietokannoista.

Yleisten kirjastojen kokoelmista teoksia löytyy, mutta ne ovat kovin kysyttyjä ja voisi olla järkevää käydä tekemässä niistä varaukset lähikirjastossasi.