Löytyykö teiltä kirjastosta mitään näistä knalli ja sateenvarjo kuunnelmista? - vuodelta 1981 olevat -taiteellinen hevosenleikki -ministeriö merihädässä -…

Kysytty

Löytyykö teiltä kirjastosta mitään näistä knalli ja sateenvarjo kuunnelmista?

- vuodelta 1981 olevat
-taiteellinen hevosenleikki
-ministeriö merihädässä

- vuodelta 1982 olevat
- pulut pulassa
-panda paniikkia
- reipas raparperi retki

vuodelta 1983
- avaruustutkimustiedotuskeskustoimisto
-anteeksi maalaisuuteni
-tapio tietää kaiken

onko mitään näistä olemassa kun olen monta kertaa käynyt ,mut en ole nähnyt hyllyssä näitä ja jos löytyy voiko varata ja jos voi varata niin miten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseisiä kuunnelmia ei ole ilmestynyt YLEn julkaisemina tallenteina. Kaikki olemassa olevat 31 Knalli ja sateenvarjo -CD-äänilevyä löytyvät Turun kaupunginkirjastosta. Kukin näistä pitää sisällään kaksi kuunnelmaa. Levyt ovat varattavissa Vaski-verkkokirjastossa:
http://www.turku.fi/vaski

Tarjolla olevaa valikoimaa voit tutkia myös YLE shopissa:
http://www.yle.fi/yleshop/

0 ääntä

Kommentit