Löytyykö Ison Omenan kirjastosta Mika Rubanovitchin: Älä ole pomo kirjaa?

Kysytty

Hei,

Löytyykö teiltä Ison Omenan kirjastosta Mika Rubanovitchin: Älä ole pomo kirjaa? Tulisin hakemaan.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mika D. Rubanovitschin teoksesta Modernin johtajan käsikirja : älä ole pomo (OY Imperial Sales AB/Johtajatiimi, 2020) on tällä hetkellä 112 varausta. Sitä ei siis ole missä Helmet-kirjastossa vapaana, ei tällä hetkellä myöskään ainoaa Bestseller-kappaletta, jota ei voi varata .

Voit tehdä teoksesta varauksen Helmet-verkkokirjastossa, mikäli kirjastokorttiisi on liitetty pin-koodi.

https://www.helmet.fi/fi-FI