Löytyykö teiltä Det Svarte Alvor (norweigan black metal documentary) nimistä dokumenttia VHS tai DVD formaatissa? Dokumentti on norjalainen ja tehty joskus…

Kysytty

Löytyykö teiltä Det Svarte Alvor (norweigan black metal documentary) nimistä dokumenttia VHS tai DVD formaatissa? Dokumentti on norjalainen ja tehty joskus vuonna 1994. Se on tullut televisiostakin vuosia sitten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti kyseistä dokumenttia ei löydy Turun kaupunginkirjastosta. Kirjastoon hankitun DVD-aineiston tulee sisältää kirjasto-oikeudet. Monet elokuvat ja musiikkiaineistot jäävät tästä syystä hankkimatta kirjaston kokoelmiin.