Löytyykö Tasa tahtia Katajamäellä-kirjaa Kouvolan kirjastoista? Kirjoittajana Anneli Kivelä. Haku ei antanut minkäänlaista tulosta. Löysin vain vanhemmat…

Kysytty

Löytyykö Tasa tahtia Katajamäellä-kirjaa Kouvolan kirjastoista? Kirjoittajana Anneli Kivelä. Haku ei antanut minkäänlaista tulosta. Löysin vain vanhemmat kirjat.

Vastaus

Vastattu

 Kirja ei ole vielä ilmestynyt, mutta totta kai hankitaan. Kirjan nimi on Tasaista tahtia, Katajamäki. Kun kirjan tiedot ilmestyvät hankintaan sen voi varata.