Löytyykö Tampereen kirjaston arkistoista Uusi Kuvalehti vuodelta 1898? Etsin Juhani Ahon juttua Pyöräraivoilija.

Kysytty

Löytyykö Tampereen kirjaston arkistoista Uusi Kuvalehti vuodelta 1898? Etsin Juhani Ahon juttua Pyöräraivoilija.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tampereen kaupunginkirjastosta ei valitettavasti löydy vuoden 1898 Uutta Kuvalehteä.
Siitä voi jättää kaukopalvelupyynnön, lehti nimittäin on Kuopion Varastokirjastossa.
Tuo Juhani Ahon juttu: Pyöräraivoilija kyllä löytyy myös kirjasta Aho, Juhani: Kootut teokset X: Muistatko-?; Sanomalehtimiesajoiltani; Muistelmia ja matkakuvia; Tuomio. WS 1947. Kirja on lainattavissa Tampereen kaupunginkirjastossa.