Löytyykö suomenkielistä tietoa La Palman saaresta (Kanarian saaret)

Kysytty

Löytyykö suomenkielistä tietoa La Palman saaresta (Kanarian saaret)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helsingin kaupunginkirjastosta löytyy suomeksi Folke Westin Matkalla maailmalla -sarjan videokasetti (La Palma, 1996). Laajemmin Kanarian saaria käsitteleviä suomenkielisiä matkaoppaita löytyy useita. Internetistä löytyy suomeksi La Palmaa ja yleisemmin Kanarian saaria/Espanjaa koskevaa tietoa esim. seuraavilta sivuilta http://www.enetti.com/