Löytyykö Suomen kirjastoista lainattavaksi Jason Lewisin trilogiasta The expedition toista tai kolmatta osaa, The seed buried deep tai To the brink?

Kysytty

Löytyykö Suomen kirjastoista lainattavaksi Jason Lewisin trilogiasta The expedition toista tai kolmatta osaa, The seed buried deep tai To the brink?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jason Lewisin teokset The seed buried deep : true story of the first human-powered circumnavigation of the Earth (osa 2, 2014) ja To the brink : true story of the first human-powered circumnavigation of the Earth (osa 3, 2015) näyttävät kuuluvan Suomessa ainoastaan Helmet-kirjastojen kokoelmiin.

Voit tilata teokset kaukolainaan oman lähikirjastosi kautta.

https://lastu.finna.fi/Content/info