Otsikko
Löytyykö Sonata Arctica:n The Misery nuotteja pianoon?

Kysytty

Löytyykö Sonata Arctica:n The Misery nuotteja pianoon?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sonata Arctican musiikkia en löytänyt nuottijulkaisuna.

Sonata Arctican kotisivulla, joka tosin
on englanninkielinen http://www.sonataarctica.info/site07/
on kuitenkin kitaratabulatuureja, myös kysymääsi The Misery-kappaleeseen. Valitse MISC - tabulatures ja saat eri albumien tiedot.
Sivulla on keskustelupalsta FORUM, jolla keskustellaan myös bändin musiikista ja nuoteista. Valitse FORUM - Sonata Arctica discussions - Questions about playing Sonata songs. Keskustelupalstan suomenkielisellä osalla en huomannut mainintoja nuoteista.