Löytyykö saksalainen viikkolehti 'Die Zeit' Oodin kirjaston lisäksi myös muilta pk-seudun kirjastoilta?

Kysytty

Löytyykö saksalainen viikkolehti 'Die Zeit' Oodin kirjaston lisäksi myös muilta pk-seudun kirjastoilta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Die Zeit näyttää tulevan paperilehtenä Helmetkirjastoista vain Oodiin. Helmet hakutulos

Yliopiston kirjaston Kaisa talossa Die Zeit on myös luettavissa. Finna hakutulos

Lehden nettiversiota pääsee lukemaan Helmetistä kohdasta Linkki lehden nettisivulle. https://www.zeit.de/index