Löytyykö Saanan Muistathan kappeletta miltään CD levyltä?

Kysytty

Löytyykö Saanan Muistathan kappeletta miltään CD levyltä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kysymyksessä tarkoitetaan varmaankin vuoden 2001 Syksyn sävel -kilpailussa kolmannelle tilalle sijoittunutta Saanan (oik. Sari Matala) itse säveltämää ja sanoittamaa iskelmäkappaletta "Muistatko".

Saanan CD-levystä "Elämä hymyilee" (2001) näyttää olevan useampaa versiota, joista joihinkin sisältyy myös tuo "Muistako" -kappale (Columbia (Sony) COL4960539). Lisätietoja esim: http://www.jvvv.net/cd/elama.html

Ainakin Seinäjoen ja Kuopion kaupunginkirjastoissa on tuota Muistatko -kappaleen sisältävää versiota "Elämä hymyilee" -CD:stä. Kyseisen CD:n voi tilata kaukolainaksi ko. kirjastoista.

Valitettavasti pääkaupunkiseudun (ja monien muidenkin) yleisten kirjastojen kokoelmissa näyttää olevan vain sitä versiota "Elämä hymyilee" -levystä, jolta "Muistako" -kappale puuttuu.

Lisäksi voidaan mainita, että Muistako -musiikkikappaleesta julkaistiin promootiokäyttöön (mutta ei myyntiin) myös CD-single.

Lähteenä käytetty mm. Suomen kansallisdiskografia Violaa: https://viola.linneanet.fi/