Löytyykö Pyhäselästä tai Joensuun lähivesistöistä syvyyskarttaa?

Kysytty

Löytyykö Pyhäselästä tai Joensuun lähivesistöistä syvyyskarttaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Seuraavat merikartat sisältävät Joensuun lähivesistön ja muun Pyhäselän syvyydet:
Saimaan vesistö : Oravisalo, karttalehti 414 ja Saimaan vesistö : Joensuu, karttalehti 415.
Karttoja voi tutkia kirjastossa, Joensuun kaupunginkirjastossa ne ovat käsikirjaston ja maakuntakokoelman aineistoa.