Otsikko
Löytyykö pro graduja aiheesta: organisaatiomuutoksen vaikutus työmotivaatioon.

Kysytty

Löytyykö pro graduja aiheesta: organisaatiomuutoksen vaikutus työmotivaatioon.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tässä graduja organisaatiomuutoksesta, lisää voit etsiä Helkasta, joka on Helsingin yliopiston kirjastojen yhteinen kokoelmaluettelo http://wwls.lib.helsinki.fi/ sieltä voit tarkistaa myös teosten saatavuuden. Graduja kannattaa hakea myös Jyväskylän yliopiston kirjaston tutkielmapankkista http://docuweb.jyu.fi/scripts/webmain.dll laita hakusanaksi organisaatio. Alla joitain tutkielmia aiheesta, ne teokset joita et löydä Helkasta voit pyytää kaukolainaksi lähikirjastosi kautta.

Saarinen, Johanna: Organisaatiomuutos oy Huber ab:n asennusryhmässä
[Tampere], 1990. Yrityksen taloustieteen, yrityksen hallinnon pro gradu-tutkielma : Tampereen yliopisto

Hautala, Taru : Klassisesta tiimipohjaiseen organisaatioon : organisaatiomuutos ja muutosasenteet Vaasan lääninverovirastossa, Vaasa, 1998: Pro gradu -työ : Vaasan yliopisto, johtamisen laitos

Karonen, Eija : Organisaatiomuutos ja siihen sitoutuminen K-marketeissa [Tampere], 1998, Tampereen yliopisto, yrityksen taloustieteen ja yksityisoikeuden laitos, yrityksen taloustiede, yrityksen hallinto

Kanerva, Mari : Organisaatiomuutos perinteisestä hierarkisesta mallista kohti verkkomaista tiimiorganisaatiota : muutoksen tavoitteet ja vaikutukset, esimerkkiorganisaationa Oy Stockmann Ab:n Turun tavaratalo
[Turku], 1998, Pro gradu -työ : Turun yliopisto, kasvatustiede

Toivonen, Tarja: Organisaatiomuutoksen kokeminen sairaalaa lakkautettaessa : tapaustutkimus psykiatrisen sairaalan lakkauttamisesta, Vaasa, 1999, Pro gradu -työ : Vaasan yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, sosiaali- ja terveyshallinto

Mäkiniemi, Outi : Organisaatiomuutos Suomen IBM:ssä 1990-luvulla : henkilöstön kokemuksia murroksen keskellä, Turku : Turun kauppakorkeakoulu, 1996, Turun kauppakorkeakoulu, Hallinto

Vuorio, Anne : Ammattikorkeakoulun opettajat ja organisaatiomuutos,
Kuopio, 1999, Kuopion yliopisto, Sosiaalitieteiden laitos

Anttila, Heli : Ympäristönpainotteinen kulttuurinmuutos kuntaorganisaatiossa
[Elektroninen aineisto] : esimerkkinä Jyväskylän kaupunki, Jyväskylä, 2000,
Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä, URL: http://docuweb.jyu.fi/scripts/webmain.dll--

Joensuu, Marja : Muutosvastarinta tulosjohtamiseen ja tulospalkkaukseen siirryttäessä : erityistarkastelussa asiantuntijaorganisaatio, Vaasa, 1991, Vaasan yliopisto, Hallinnon ja markkinoinnin laitos

Ilmivalta, Matti : Strateginen suunnittelu : tavoite- ja prosessinäkemyksen vertailua Raute Oy:ssä, Vaasa, 1990, Vaasan korkeakoulu, Hallinnon ja markkinoinnin laitos

Huotari, Miika : Yrityksen henkilöresurssien johtamisesta vastaavan päällikkö- ja johtotason koulutus, Vaasa, 1992, Vaasan yliopisto, Hallinnon ja organisaation laitos

Roering, Maarit : Organisaation tarjoamien ja työntekijöiden arvostamien työmotivaatiotekijöiden vastaavuus : esimerkkinä Porin kaupungin henkilöstö, 1992, Vaasan yliopisto, Hallinnon ja organisaation laitos