Löytyykö nuottikirjoja, jossa olisi nuotit ja laulunsanat Carolan tai Laila Kinusen lauluihin?

Kysytty

Löytyykö nuottikirjoja, jossa olisi nuotit ja laulunsanat Carolan tai Laila Kinusen lauluihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!
Sellaisia nuottikokoelmia pääkaupunkiseudun kaupunginkirjastojen kokoelmasta ei löydy, joissa olisi pelkästään jomman kumman artistin esittämiä laluja nuotinnettuina, mutta tässä muutamia nuottikirjoja, joissa on yksittäisiä tai muutamia kappaleita joko Laila Kinnuselta tai Carolalta:
Uutta kotimaista 6 sisältää Carolan kappaleet Lokki ja laiva, Siellä vielä on se maa ja Kuolleen toiveen maa; Hitit - 60-luku sisältää Carolan kappaleen Maailmain; Keinu kanssani - latinalaisamerikkalaisia rytmejä sisltää Laila Kinnusen kappaleen Epävireiset sydämet; 20 suomalaista ikivihreätä 1 sisältää Laila Kinnusen kappaleen Rantamökissä. Suuri toivelaulukirja-sarjasta löytyy mm. seuraavia kappaleita:
Laila Kinnunen: Lazzarella (osa 8), Pieni kukkanen (osa 9), Carina (osa 11), Pikku-pikku bikinissä (osa 14), Valoa ikkunassa (osa 10) ja Pojat (osa 12); Carola: Kielletyt leikit (osa 5), Ei aina käy niin (osa 10), Jerusalem (osa 7), Herrojen kanssa pellon laidassa (osa 7), Rakkauden jälkeen (osa 9) ja Nousee päivä (osa 3). Kannattaa katsella Suuren toivelaulukirjan viimeisimmän osan kappalehakemistoa - sieltä löytyy varmaan lisää vielä...
Haku Viola -musiikkiyhteistietokannasta toi esiin useita nuotteja - mm. Kinnunen, Laila (esitt.)
Venäläisiä kansanlauluja [Nuottijulkaisu] / Laila Kinnunen laulanut Scandia-levylle JA nuotteja useista hänen yksittäisistä lauluista. Carolalta löytyi muutama yksittäinen kappale nuottina myöskin. Näitä nuotteja voi tiedustella Suomen Jazz & Pop Arkistosta, jonka yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.jazzpoparkisto.net/