Löytyykö nuotteja Vilho Vartiaisen esittämään valssiin, jonka nimi on Ruusuja Sinulle. Säveltäjää en tiedä.

Kysytty

Löytyykö nuotteja Vilho Vartiaisen esittämään valssiin, jonka nimi on Ruusuja Sinulle. Säveltäjää en tiedä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ruusuja sinulle -valssin nuotit löytyvät kirjasta: Pihlajamaa, Lasse: Lasse Pihlajamaa. Laulun sanoja ei valitettavasti nuotista löydy.