Löytyykö nuotteja Antti Tuiskun esittämästä kappaleesta Lämmin lumi peittää maan? Tai Tämä maailma tarvitsee rakkautta Suvi Teräsniskan esiittää?

Kysytty

Löytyykö nuotteja Antti Tuiskun esittämästä kappaleesta Lämmin lumi peittää maan?

Tai Tämä maailma tarvitsee rakkautta Suvi Teräsniskan esiittää?

Vastaus

Vastattu

Lämmin lumi peittää maan -kappaleeseen löytyy nuotit kirjoista Hyvää joulua! : suosituimmat joululaulut ja Joulun laulut.

Tämä maailma tarvitsee rakkautta -kappaleeseen ei löydy tietoa nuoteista.