Löytyykö nuotit kappaleeseen Petri Laaksonen - Rakkauden liekki?

Kysytty

Hei, löytyykö nuotit kappaleeseen Petri Laaksonen - Rakkauden liekki?

Vastaus

Vastattu

'Rakkauden liekki'-kappale löytyy 'Salaa'-nuottivihosta (1999, ISMN M-9001645-0-6 ). Kyseinen vihko löytyy esim. Jyväskylän pääkirjastosta sekä Joensuun pääkirjastosta.

Ystävällisin terveisin Kimmo Keinänen / Helsingin kaupunginkirjasto / Pasilan kirjasto