Löytyykö netistä maksutonta karttaa, josta näkisi Laatokan veden syvyyden eri alueilla? Löytyisikö jostain kirjaston kirjasta?

Kysytty

Löytyykö netistä maksutonta karttaa, josta näkisi Laatokan veden syvyyden eri alueilla? Löytyisikö jostain kirjaston kirjasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei,

Laatokan syvyyskarttaa voit tarkastella netissä Suomen Maantieteellisen Seuran sivuilla (http://www.geography.fi/11-suomenlahden-ja-laatokan-syvyyskartta-%E2%80…) ja fyysisenä kopiona Laatokan eri alueiden syvyydet selviävät Juha Taskisen kartasta Laatokan seitsemän merta (1998), joka on näköispainos vuodelta 1935.