Löytyykö näyttelijä Göran Cederbergin elämästä ja urasta mitään kirjallista tietoa?

Kysytty

Hei! Löytyykö näyttelijä Göran Cederbergin elämästä ja urasta mitään kirjallista tietoa?

Vastaus

Vastattu

Tässä tiedot, jotka löytyivät Kavista. Oikein muuta ei ole.

Sukunimi:    Cederberg
Kutsumanimi:    Göran
Etunimet:    Göran
Syntymäaika:    07.12.1926
Syntymäpaikka:    Espoo
Kuolinaika:    13.08.1978
Lähteet:    Suomen teatterit ja teatterintekijät 1974 ja 1983
tehtävät:    Näyttelijä (kertoja) Helkama TV (käsittelynimi)
Näyttelijä (Raffu Larkamo) Näkemiin Helena 1955
Näyttelijä (insinööri Kalle Kallio ) Yks' tavallinen Virtanen 1959
Irman poikaystävä Isaskar Keturin ihmeelliset seikkailut 1960
Näyttelijä (arkkitehti Stig Gustavsson ) Här börjar äventyret 1965
Näyttelijä (runoilija) Sadas yö 1965
Näyttelijä (Pilatus) Barabbas 1967
Näyttelijä (Aarno) Katsokaa tuomaria 1969
Näyttelijä (Kalle) Eeva: Mitäs me taiteilijat (tv-sarjan jakson nimi) 1971
Näyttelijä (professori Olaf Homen) Landet som icke är 1977
Näyttelijä (lääkäri) Harmaalakkinen tyttö 1978
Näyttelijä (lääkäri) Vetää kaikista ovista 1978

Lähteet

https://www.elonet.fi/fi/henkilo/231173

SUOMEN TEATTERIT JA TEATTERINTEKIJÄT
Suomen teatterit ja teatterintekijät : yhteisö- ja henkilöhakemisto, koottu suomalaisen teatterin 100-vuotisjuhlavuonna / toim. Timo Martin, Pertti Niemi, Ilona Tainio
Helsinki : Tammi, 1974. - 535 s. : kuv.
ISBN 951-30-2503-3
(Suomen Teatterijärjestöjen Keskusliiton julkaisuja ; 28)