Löytyykö muuta samantapaista kirjaa kuin Laakso Jorma: Millä ajat - sellainen olet, jossa olisi hupimielessä kerrottu eri automerkin omistajien piirteitä.

Kysytty

Löytyykö muuta samantapaista kirjaa kuin Laakso Jorma: Millä ajat - sellainen olet, jossa olisi hupimielessä kerrottu eri automerkin omistajien piirteitä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jorma Laakso on julkaissut Millä ajat - sellainen olet teoksen lisäksi Autoja ikä kaikki (2003, joka kertoo minkälaisia autoilla eri ikäiset autoilijat ajavat.

Kari Kyrönsepän Täydellinen vaihtoauto kuvaa Kyrönsepän kokemuksia yli neljäänkymmeneen autoon ja samantyyppinen on Jussi Juurikkalan Elämäni autot.

Autoiluun liittyviä muistoja noin kuudenkymmenen ajokin osalta on Timo Kiisken Automuistoja Suomesta kirjassa (2004).

Muita mahdollisia:
- Kari Hotakainen: Klassikko, 1997
- Rauno Vääräniemi: Korvikeautojen koeajot, 2005

1 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Jorma Laakson koko tuotanto on erittäin humoristinen,mutta silti asiapitoinen sisältäen runsaasti valokuvia.Ja tuulikin nostaa vähän hameenhelmaa???