Löytyykö mitään suomenkielistä kirjaa missä kerrotaan Windows Vistan käytöstä? Tämä uusi yleensä kannettavien koneiden mukana tuleva ohjelma?

Kysytty

Löytyykö mitään suomenkielistä kirjaa missä kerrotaan Windows Vistan käytöstä? Tämä uusi yleensä kannettavien koneiden mukana tuleva ohjelma?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Vistasta löytyy paljonkin kirjoja:
tässä yksi esimerkki: Malmirae, Pekka, Windows Vista -pikaopas. Jyväskylä : WSOYpro : Docendo, 2007([Saarijärvi] : Saarijärven Offset). Visual-sarja. 978-951-0-32936-8 (nid.).