Löytyykö mitään kirjaa, jossa käsitellään tilinpäätöstietoja englanniksi? Tarvitsen nimenomaa tilinpäätökseen liittyvää sanastoa (engl.)

Kysytty

Löytyykö mitään kirjaa, jossa käsitellään tilinpäätöstietoja englanniksi?
Tarvitsen nimenomaa tilinpäätökseen liittyvää sanastoa (engl.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Teoksesta Räty, Päivi, Kansainvälinen tilinpäätöskäytäntö (Weilin + Göös, 1996) löytyy tietoa asiasta sekä liitteenä englanninkielinen tilinpäätösesimerkki. Teoksessa on lähdeluettelo, josta tarvittaessa löytyy lisää kirjallisuutta.

Muuta kirjanpitoon liittyvää englanninkielistä kirjallisuutta mm.
Glautier, M. W. E., Accounting--theory and practice (Pitman, London, cop. 1997); Brockington, Raymond, Dictionary of accounting and finance (Pitman, London, 1993); Parker, R. H., Macmillan dictionary of accounting (1984).