Löytyykö mitään Berlitz-oppaiden tapaista kirjallisuutta koskien Floridaa ja tarkemmin:Orlando, Miami & Key West?

Kysytty

Löytyykö mitään Berlitz-oppaiden tapaista kirjallisuutta koskien Floridaa ja tarkemmin:Orlando, Miami & Key West?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Floridasta ei löydy montaa matkaopasta suomeksi. Hakemalla Turun kaupunginkirjaston aineistorekisteristä http://www.turku.fi/kirja/ tarkalla haulla asiasanalla "Florida" löytyvät Carole Chester: Florida (1992) ja Booth, Liz: Florida (2000). Sen sijaan englanniksi löytyy lukuisia oppaita, esim. Loretta Chilcoat: Miami & the Florida Keys (2000) ja Fodor's Walt Disney World, Universal Studios and Orlando: 99 (1998).