LÖYTYYKÖ MISTÄÄN VUODEN 1975 VAUHDIN MAAILMA LEHTEÄ SIIS KIRJASTOSTA

Kysytty

LÖYTYYKÖ MISTÄÄN VUODEN 1975 VAUHDIN MAAILMA LEHTEÄ SIIS KIRJASTOSTA

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-kirjastoissa Vauhdin maailmaa valitettavasti säilytetään vasta vuodesta 1980 alkaen. Sen sijaan se löytyy Kuopion varastokirjastosta vuodesta 1965 alkaen, ja myös vuosikerta 1975 näyttää sieltä löytyvän. Voit tilata sen kaukolainaksi oman kirjastosi kautta, esimerkiksi käyttäen lomaketta, joka löytyy täältä: http://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Kaukopalvelu

Myös Kansalliskirjaston kokoelmista lehti löytynee, mutta sieltä sitä ei saa kotilainaan.