Löytyykö mistään vihkosta nimeltä HOPEATORVET, Asemiesiltojen ja toivekonserttien lukemisto, N:o 21 vuodelta 1943. Vihkosessa pitäisi olla juttu Rudolf…

Kysytty

Löytyykö mistään vihkosta nimeltä HOPEATORVET, Asemiesiltojen ja toivekonserttien lukemisto, N:o 21 vuodelta 1943. Vihkosessa pitäisi olla juttu Rudolf Koivusta, jonka on kirjoittanut nimimerkki KAR (Mies satujen maailmasta, kirjoituksen nimi).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseinen vihkonen näyttäisi olevan Kansalliskirjaston Kansalliskokoelmassa, josta sitä ei saa kotiin luettavaksi, mutta siihen voi tutustua paikan päällä lukusalissa.

Kannattaa siis mennä suoraan Kansalliskirjastoon: http://www.kansalliskirjasto.fi/