Löytyykö mistään valokuvia rakkaasta Perämiehenkadun sivukirjastosta ja lukusalista? Kiitos vastauksesta.

Kysytty

Hei, löytyykö mistään valokuvia rakkaasta Perämiehenkadun sivukirjastosta ja lukusalista?
Kiitos vastauksesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Monipuolisesta arkistosivustosta finna.fi ("Suomen arkistojen, kirjastojen ja museoiden aarteet samalla haulla.") löytyi kaksi kuvaa nimenomaan Punavuoren kirjaston lukusalista.

https://www.finna.fi/Search/Results?lookfor=per%C3%A4miehenkatu+kirjasto&type=AllFields&dfApplied=1&limit=20