Löytyykö mistään teoksesta pianolle nuotteja Juice Leskisen - "Klovni heittää veivin" biisille?

Kysytty

Hei!

Löytyykö mistään teoksesta pianolle nuotteja Juice Leskisen - "Klovni heittää veivin" biisille?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Klovni heittää veivin on aloitusraita Juice Leskisen ja Mikko Alatalon duettolevyllä Juice ja Mikko (Love Records, 1975). Sävellys on Alatalon ja sanat Leskisen.

Vaikka monet muutkin artistit ovat sittemmin esittäneet kappaletta, sitä ei ole julkaistu nuottina. Hieman apua voi olla ns. sointukartasta, jollaisen kappaleesta löytää muusikkojen foorumilta: https://muusikoiden.net/keskustelu/print.php?p=8739856