Löytyykö mistään Suomen kirjastoista seuraavia dvd-elokuvia: Merimies jonka aallot hylkäsivät (ohjannut Lewis John Carlino, 1976) ja Mies joka rakasti kissatanssia (ohjannut Richar

Kysytty

Löytyykö mistään Suomen kirjastoista seuraavia dvd-elokuvia: Merimies jonka aallot hylkäsivät (ohjannut Lewis John Carlino, 1976) ja Mies joka rakasti kissatanssia (ohjannut Richard C. Sarafian, 1973).

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näyttää siltä, että molemmista elokuvasta on olemassa VHS-tallenne, mutta valitettavasti näitä ei ole saatavilla missään Suomen kirjastossa.